בעלי קניונים מתחילים להבין שהם צריכים לשנות את הגישה, ומחפשים להיות אינובטיבים בכל הקשור ליצירת חוויות צריכה, זאת על מנת שיוכלו להיות אטרקטיבים עבור צרכנים ולגרום להם לפקוד את הרצפה הפיזית בפועל, הם מתחילים לעשות צעדים משמעותיים בכל הקשור לחוויות שמייצרות חיבור בין העולם הדיגיטלי לפיזי.
דוגמא טובה לכך, הינה קניון בארה”ב שפיתח-Bot אשר מספק שירותי קונסירג’-Concierge, כמו גם חנויות פופ אפ שנועדו לטובת שחקנים שהם-Pureplays באיקומרס, אשר יכולים להרחיב את הפוט פרינט שלהם ברצפה הקמעונאית של הקניון-Link. המהלכים הללו נעשים מתוך תקווה שהרבולוציה לעולם הקניונים תגיע מיצירת חוויות, ותגרום לכך שמגמת סגירת הקניונים והאי רלוונטיות שלהם בעידן הדיגיטלי- תפחת. השימוש בצ’אטבוט למשל יכול לייצר חוויה פרסונאלית של צריכה וקשר חכם בין העולם הפיזי לדיגיטלי- עובדה שתביא בסופו של דבר למינוף במכירות.
קמעונאים שחושבים קדימה, מתנסים במתודות חדשות של יצירת קמעונאות בפופ אפ. מדובר באסטרטגיה שעונה לשם- IRL-In Real Life, הקונספט מאפשר להרים קמעונאות בריל טיים ונגיעה חכמה בצרכנים, שכבה שיווקית המשפיעה על ההתנהגויות של האנשים וגורמת לפקוד את האון ליין בשל החשיפה באוף ליין. אותם קמעונאי פופ אפ אשר ינכיחו את עצמם בקניות לא יחזיקו סחורה-Inventory, במקום שהמוצרים יהיו פיזית, צרכנים יוכלו למדוד את המוצרים, למשש ובפועל המוצר יגיע אליהם בשליחות ישירות הביתה. IRL יאפשר לקמעונאי און ליין- e-Retailers, את ההזדמנות להשיג דטה חשובה של צרכנים מהרצפה הקמעונאית-Brick & Mortar Locations ולהנות מהיכולת של הטרפיק אותה מביאים קניונים.
ככל ששחקנים של אוף ליין בעולם של קמעונאות נאבקים, גם בעלי קניונים צריכים לייצר רבולוציות בדרך שמאמצים שיטות, תהליכים וטכנולוגיות חדשות בתוך הקונספטים של החנויות, הפרדיקציות מדברות על כך שבין-20-25 אחוז מהקניונים בארה”ב יסגרו עד-2022, זאת על פי הערכות מחברות כמו-Credit Suisse. בעלי קניונים חכמים צריכים להפוך ולהיות לאינווטיבים ביכולת שלהם להלחם בכך- ולהבטיח שישארו רלוונטים לדורות החדשים שמתקפלים לחיינו כמו דור הZ– אשר בעיקרון אוהב את החוויה בקניה האוף ליינית אבל עדיין צריך להיות חכם ולתכנן את החוויה ככזו המערבלת בין העולמות הפיזיים לדיגיטליים