Brands Grow With Timely Customer Connections

גוגל וחברת המחקר Bain.co, הוציאו יחד מחקר מעניין שיהווה את מהות הרשומה הנוכחית. המסמך שמצורף לתחתית בפוסט מדבר על השינוי של מה שהצרכנים מצפים כיום ממותגים- והעובדה שהם רוצים שמותגים ידעו לחזות את הצרכים שלהם עם האינפורמציה שיש להם עליהם בMoment, ברגע הנכון כל הזמן.

העניין הוא? שמנהיגים בעולם השיווק צריכים לדעת להגיב לכך, ונדרשים לדעת כיצד להתמודד עם האתגר הזה. Bain & Company יחד עם גוגל, יצרו סקר רחב של כמעט 1,700 אנשי שיווק בכירים בכל העולם על מנת ללמוד מה הם עושים, וכיצד אפשר לקחת את האינסייטים הללו ואת הטכנלוגיה שהופכת למשמעותית בחיים של האנשים ל”לבל” הבא. 

אנשי השיווק עוסקים בשאלות שונות, שמגדירות באופן מסויים את המיקום שלהם בגרף ההתפתחותי- “איך אני יוצר דטה שאפשר להתשמש בה לטובת האתגר”? ” איך אני מצליח להגיע בצורה טובה יותר למעורבות עם הלקוחות שלי”?, ” איך אני יכול להגיב טוב יותר לצרכים ולסיגנלים של הלקוחות שלי, ולהיות איתם בקשר בצורה שקשורה בזמן הנכון והמשפיע ביותר”?, ” ואיך ניתן לעשות “סקייל”, אופטימיזציה, ופרסונליזציה על מנת שאוכל לשלוט ולהנות מהתהליכים הללו בסופו של דבר”?

גוגל וBain.co, מגדירים שלוש דרכים לפגוש את הרגע הנכון מול הלקוח, על מנת שהתהליכים הללו יבשילו לאופטימיזציה אמיתית וליצירת מסע וחווית לקוח מדויקיים:

Connect their systems. חיבור למערכות. מותגים חכמים יוצרים תשתיות, שמאפשרות להם להתחבר לקהלים שלהם ולגלות אינסייטים עליהם ובכך לדלוור מסרים והצעות יותר רלוונטיות- זה למעשה מפתח מרכזי!

Test and learn. לימוד וניסיונות. מותגים חכמים, עושים כל מיני ניסיונות על מנת לגלות הזדמנויות חדשות, הם מרפרשים מטריקות ומדידה של מה מצליח ומה לא באמצעות דאשבורדים של מידע – שעוזרים להם ותומכים בהחלטות שלהם.

Share the insights. שיתוף אינסייטים. מותגים חכמים הופכים את אמנות הדיווח והאינסייטים שהם מגלים- למשהו שזמין עבור הצוותים שלהם, וגורמים נוספים בארגון על מנת שהמידע יהפוך לכלי לקבלת החלטות ויאפשר צמיחה קריאטיבית לכולם.


הספר החדש שלי באוויר! הספר החדש שלי יצא לאור. חודשים של שינוי, לידה מחדש של המציאות…הסיפור המצרפי של החודשים בתוך הקורונה. השיעורים הגדולים והקטנים שלקחתי בדרך ועל רמת היכולת שלי להתמודד עם השינוי. יומן בן עשרות ימים מוגש לכם ללא מסכות – חשוף. כך נראה שינוי. למי שרוצה לרכוש רצ”ב לינק-Link.

urianzohar

אני- זהר אוריין, יועצת בתחום של חדשנות באמצעות דיגיטל וטכנולוגיות השירותים שלי : ייעוץ אסטרטגי לחברות ומותגים גדולים בניית אסטרטגיה של חדשנות דיגיטלית יצירת קונספטים למוצרים ולשירותים דיגיטליים חקר הטרנדים המובילים ושימוש במקרי בוחן מרחבי העולם

Leave a Reply

Your email address will not be published.